ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ


Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003). Η Εταιρεία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε μαζί μας.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ


Η παραγγελία σας καταχωρείτε προς εκτέλεση μονάχα μετά την ολοκλήρωση όλων τον βημάτων του καλαθιού αγοράς και την προβολή του αντίστοιχου μηνύματος. Εάν μετά την ολοκλήρωση της υποβολής παραγγελίας επιθυμείτε την ακύρωση της, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα, είτε τηλεφωνικά είτε μέσο της φόρμας επικοινωνίας. Για παραγγελίες που έχουν παραληφθεί από την εταιρεία ταχυμεταφορών ή μεταφορών για αποστολή στον πελάτη, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί ακύρωση. 

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ


Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
i. Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στην πληθώρα των προϊόντων που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου κάποιο προϊόν να μην υπάρχει διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή κάποιος από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις

ii. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

iii. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.